حتما با بیتکوین آشنایی دارید و میدونید که هر کسی میتونه استخراجش کنه ولی برای استخراجش مامولا از سیستم های خیلی قوی با گرافیک های بالا یا سرور ها استفاده میکنن،و این کارو برای کاربرای عادی سخت تر میکنه، راه های ساده تری هم برای استخراجش هست که امروز قراره یکی از اون هارو مورد برسی قرار بدیم با ساینس نت همراه باشید.


استخراج بیتکوین با کامپیوتر دردسرای زیادی داره و به راحتی هم نمیشه به دست اوردش چون واقعا کار زمان بر و پر هزینه ایه اما اینکه با موبایل و بدون اینکه خیلی اینترنت و یا برق مصرف بشه به دست اوردن بیتکوین میتونه جالب باشه نرم اقزار pivot نرم افزاریه که میشه با استفاده ازش این کارو کرد.



شیوه کار اپلیکیشن به این صورته هر روز 4تا بیت کوین رو بین همه کاربرا نسبت به power (امتیاز)ای که تو اون روز گرفتن تقسیم میکنه هر بیت کون تقریبا7000دلار ارزش داره!برای دریافت امتیاز شما دو تا راه دارید:
  1. مشاهده پست ها: با مشاهده هر پست شما 100 powerبه درست میارید میتونید از این راه روزی 4000 powerبه دست بیارید که میتونه پر سود باشه.
  2. زیر مجموعه گیری:بهترین و پر سود ترین راه زیرمجموعه گیریه، شما میتونید با دعوت دوستاتون 10000 power به دست بیارید و 10%از فعالیت های زیر مجموعتونم به شما میرسه بابت هر دعوت شما صاحب 50 سنت خواهید شد! 




با قیمت حال حاضر دلار کسب در آمد با اپلیکیشن pivot میتونه جالب باشه و میتونید به راحتی به طور میانگین روزی 5تا 10دلار درامد کسب کنید البته اگه براش وقت بزارید و بتونید زیرمجموعه فعال داشته باشید روزی تا 50دلار هم به دور از ذهن نیست.

  • برای دانلود بعد از وارد شدن از طریق لینک زیر جیمیل خود را وارد کنید تا لینک دریافت نرم افزار به نمایش در بیاد بعد از دانلود برنامه هم حتما با همون جیمیل  وارد شید.