اندروید O امکان افزودن رینگتون سفارشی سازی شده را آسان کرده است

حتماً می دانید که دو روز پیش، شرکت گوگل زودتر از آن چه که انتظار می رفت، از نسخه جدید اندروید موسوم به اندروید O پرده برداشت. این در حالیست که اندروید 7.0 نوقا در کمتر از 3 درصد دستگاه های اندرویدی نصب شده و هنوز بسیاری از کاربران کار با آن را تجربه نکرده اند. 


ما درخصوص تغییرات مربوط به این نسخه جدید اطلاعات کاملی در دست نداریم، اما می دانیم که بیشترین بهبودی مربوط به عمر باتری می شود. البته از لحاظ ظاهری و جنبه های دیگر هم قطعاً تغییراتی را شاهد خواهیم بود. در حالی که که هنوز حداقل یک سال دیگر تا عرضه اندروید O برای دستگاه های مختلف باقی مانده، بد نیست تا یکی از امکانات جذاب و مفید آن را به شما معرفی کنیم: امکان تنظیم و انتخاب آسان رینگتون سفارشی سازی شده برای زنگ گوشی، نوتیفیکیشن ها و پیام ها.

 رینگتون

 

در حال حاضر، تغییر رینگتون به نوع سفارشی آن در اندروید بسیار دشوار است (البته این کار در iOS به مراتب سخت تر است) و خوشبختانه اندروید O قصد دارد شرایط را بهبود دهد. برای انتخاب رینگتون مورد نظرتان باید به بخش جدید تنظیم صدا در منوی گوشی بروید و قسمت آشنای انتخاب رینگتون را پیدا کنید. سپس صفحه را تا انتها اسکرول کنید تا گزینه جدید "افرودن رینگتون سفارشی سازی شده" را مشاهده کنید و به راحتی و به صورت مستقیم رینگتونی را از گوشیتان انتخاب نمایید. پیش تر تنها راه انتخاب رینگتون سفارشی وصل کردن گوشی به یک کامپیوتر بود تا به صورت دستی فایل رینگتون را به فولدر مربوطه در گوشی منتقل کنید؛ اما حالا دیگر قسمت مربوط به کامپیوتر که زمان بر است حذف شده و به آسانی می توانید رینگتون سفارشی را برای گوشیتان انتخاب کنید.