نسخه‌ی واقعیت مجازی بازی Fallout 4 مغز شما را منفجر خواهد کرد

برای اولین بار قرار است نسخه‌ی واقعیت مجازی بازی Fallout 4 در اختیار عموم قرار بگیرد و این اتفاق در کنفرانس E3 سال جاری رخ خواهد داد. حالا پیت هاینس، معاون بخش فروش شرکت بتسدا اعلام کرد که نسخه‌ی واقعیت مجازی این بازی، مغز شما را منفجر خواهد کرد. با ساینس نت و جزئیات بیشتر این خبر همراه باشید.

نسخه‌ی واقعیت مجازی بازی Fallout 4 در کنفرانس E3 سال گذشته به صورت رسمی در کنار نسخه‌ی واقعیت مجازی بازی Doom تایید شد. پیت هاینس که خودش به علت مریضی‌های ناشی از مشکلات حرکتی واقعیت مجازی نمیتواند زیاد بازی‌های مربوط به این نوع هدست‌ها را انجام دهد از تاد هاوارد، کارگردان بازی شنیده است که نسخه‌ی واقعیت مجازی بازی Fallout 4 مغز کاربران را منفجر خواهد کرد.

  

نسخه‌ی واقعیت مجازی بازی Fallout 4 در سال ۲۰۱۷ برای پی‌سی و هدست Vive شرکت اچ‌تی‌سی منتشر خواهد شد و هنوز تاریخ دقیقی برای این بازی مشخص نشده است. علاوه بر این، هنوز مشخص نیست که آیا این بازی برای هدست‌های دیگر نظیر هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن یا Oculus منتشر می‌شود یا خیر.


هاینس، علاوه بر این که نسخه‌ی واقعیت مجازی بازی Fallout 4 را مورد تمجید قرار داد، اعلام کرد که بعید می‌داند واقعیت مجازی بتواند به طور کلی جایگزین تلویزیون‌ها و بازی‌های معمولی شود اما قطعا واقعیت مجازی درخشش بسیاری خواهد داشت.

کنفرانس شرکت بتسدا در رویداد E3، در تاریخ ۲۱ خردادماه بعد از کنفرانس شرکت مایکروسافت برگزار خواهد شد.